Urząd m.st. Warszawy zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony https://eto.um.warszawa.pl/
Data publikacji strony internetowej: 11 kwietnia 2019 r.
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 11 kwietnia 2019 r.
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Linki do załączników nie zawierają informacji o ich rozmiarach.
Niektóre linki i przyciski są redundantne.
Niektóre ogłoszenia zawierają nieprawidłowe formatowania, np. nieoznaczone listy elementów lub linki.
Niektóre odnośniki do pobrania mają nieczytelne nazwy.
Mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.
Data sporządzenia deklaracji: 22 września 2020 r.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 27 marca 2025 r.
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny z użyciem:
„Listy kontrolnej do samodzielnego badania dostępności cyfrowej strony internetowej”, przygotowanej przez Ministerstwo Cyfryzacji – na poziomie podstawowym i wybranych elementów poziomu średniego;
wtyczki Wave Toolbar zespołu WebAIM z Utah State University.
Wyniki badania przedstawia Raport z badania dostępności cyfrowej ETO 2025.
W przypadku problemów z dostępnością tej strony internetowej prosimy o kontakt z: Biurem Organizacji Urzędu Urzędu m.st. Warszawy — mejlowo administrator.ETO@um.warszawa.pl lub telefonicznie +22-443-30-00.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej, wskazanie strony internetowej oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w alternatywnej formie, powinna także określić dogodny sposób jej przedstawienia.
Na zgłoszenie odpowiemy nie później niż w ciągu 7 dni od dnia jego otrzymania. Jeśli dotrzymanie tego terminu nie będzie możliwe, poinformujemy o tym wnoszącego żądanie, wskazując nowy termin realizacji, nie dłuższy jednak niż 2 miesiące od daty zgłoszenia.
W przypadku odmowy realizacji żądania, osoba wnosząca może złożyć skargę do Rzecznika Praw Obywatelskich. Szczegóły procedury znajdują się na stronie Rzecznika Praw Obywatelskich.
Siedziba główna Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 3/5
Dojście/dojazd:
Przystanki komunikacji zbiorowej w pobliżu obiektu Metro Ratusz Arsenał 01, 02, 03, 04, 09, 10, Plac Bankowy 01, 03, 04, 07, 08, Kino Femina 01, 05, 06, 09, 10;
Miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością;
Wejście dostępne: Wejście C – Skrzydło Zachodnie (Wejście główne);
Obsługa mieszkańca odbywa się w holu głównym, po prawej stronie, do punktu kancelaryjnego prowadzą schody wyposażone w podnośnik;
Dostosowanie budynku:
Winda;
Podnośnik;
Toaleta dla osób z niepełnosprawnością: na parterze w budynku, w wejściu C, B i F;
Miejsce uzyskania informacji dodatkowych:
Pracownik ochrony – kontrola wejścia do budynku.
Informacje o dostępności architektonicznej wszystkich budynków Urzędu m.st. Warszawy oraz Urzędów Dzielnic można znaleźć na stronie https://wsparcie.um.warszawa.pl/-/dostepnosc-budynkow
Informacje o dostępności komunikacyjno-informacyjnej wszystkich budynków Urzędu m.st. Warszawy oraz Urzędów Dzielnic można znaleźć na stronie https://wsparcie.um.warszawa.pl/-/dostepnosc-budynkow
Informacje o usłudze tłumacza migowego online oraz innych możliwościach skorzystania z usługi tłumacza migowego można znaleźć na stronie https://wsparcie.um.warszawa.pl/tlumacz-pjm
Z Miejskim
Centrum Kontaktu 19115 można połączyć się za pomocą tłumacza języka
migowego online całą dobę przez cały rok:
Telefon:
19115,
E-mail: kontakt@um.warszawa.pl,
Portal: https://warszawa19115.pl/(link
otwiera się w nowej karcie),
Bezpłatna aplikacja
19115,
Czat: https://warszawa19115.pl/czat(link
otwiera się w nowej karcie),
Połączenie poprzez
tłumacza PJM on-line: https://tlumacz.migam.org/warszawa19115(link
otwiera się w nowej karcie).
Dostęp alternatywny można uzyskać również kontaktując się z Miejskim Centrum Kontaktu 19115. Możliwe jest odczytanie treści niedostępnej (krótsze teksty – maksimum do 1 strony A4). Można również zarejestrować żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej. Zarejestrowane żądanie jest przekazywane do właściciela treści.